Klausimai

Kontaktinė informacija

Adresas: Justiniškių g. 16 – 304kab , Vilnius (Vildeta)

Telefono numeris: +37064711926

Emailas: Halkprojektas@gmail.com

Siuntimo informacija

Kokie siuntimo būdai yra galimi?

Mes siūlome du patogiausius siuntimo būdus.

  1. Siunčiame į Jūsų pasirinktus lpexpress.lt arba omniva.lt paštomatus.
  2. Siunčiame Jūsų pasirinktu adresu per kurjerį.
Kaip ilgai trunka kol gaunu savo siuntinį?

Siuntiniai pristatomi per 1-3d.d. (Yra išimčių užsisakius savaitgalį bei švenčių dienomis.)

Ar Jūs siunčiate į kitas šalis?

Dėl siuntimo į užsienį prašome teirautis Mūsų nurodytu emailu ir rasime geriausią variantą individualiai.

Ar yra galimybė užsisakyti siuntą ir atsiimant prekę susimokėti?

Taip tokią galimybę Mes siūlome už papildomą mokestį. (Mokestis kinta nuo užsakymo sumos).

Apmokėjimo informacija

Kokie apmokėjimo būdai galimi?

Apmokėjimas pavedimu, apmokėjimas naudojantis Paysera sistema bei apmokėjimas grynais atsiimant prekes.

Užsakymo informacija

Kaip užsisakyti prekes?

Išsirinkite iš Mūsų parduotuvėje siūlomų prekių sąrašo, įsidėkite prekę į krepšelį ir sekite tolimesnius nurodymus. Užpildę reikiamą informaciją ir pasirinkę norimą apmokėjimą užsisakysite prekes.

Ar man būtina užsiregistruoti norint užsisakyti?

Norint užsisakyti prekes, nebūtina registruotis. Užsiregistravus bus lengviau matyti savo visus užsakymus bei išsisaugoti siuntimo duomenis kitam kartui.

Kur man kreiptis kilus papildomiems klausimams?

Visada kviečiame rašyti Mums kontaktuose nurodytu emailu ar užpildyti paraišką kilus papildomiems klausimams.

Kaip man atšaukti ar pakeisti užsakymą?

Jeigu siuntinys dar neišsiųstas visada galite siuntą atšaukti ar pakeisti. Kai siuntinys išsiųstas, galimybės jį atšaukti ar pakeisti nebėra.

Kaip man sekti savo siuntą?

Užsisakius prekes ir sėkmingai jas išsiuntę, mes visada atsiunčiame klientui siuntos kodą, pagal kurį jisai nurodytuose puslapiuose galės sekti siuntą,

Kaip man grąžinti prekes?

Jeigu užsakytos prekės buvo suklystos dėl Mūsų parduotuvės kaltės, jas visada galime pakeisti ar grąžinti. Kitu atveju užsakymai neatšaukiami ir negrąžinami.

Užsakymai bei grąžinimai

Kaip užsisakyti prekes?

Išsirinkite iš Mūsų parduotuvėje siūlomų prekių sąrašo, įsidėkite prekę į krepšelį ir sekite tolimesnius nurodymus. Užpildę reikiamą informaciją ir pasirinkę norimą apmokėjimą užsisakysite prekes.

Ar man būtina užsiregistruoti norint užsisakyti?

Norint užsisakyti prekes, nebūtina registruotis. Užsiregistravus bus lengviau matyti savo visus užsakymus bei išsisaugoti siuntimo duomenis kitam kartui.

Kur man kreiptis kilus papildomiems klausimams?

Visada kviečiame rašyti Mums kontaktuose nurodytu emailu ar užpildyti paraišką kilus papildomiems klausimams.

Kaip man atšaukti ar pakeisti užsakymą?

Jeigu siuntinys dar neišsiųstas visada galite siuntą atšaukti ar pakeisti. Kai siuntinys išsiųstas, galimybės jį atšaukti ar pakeisti nebėra.

Kaip man sekti savo siuntą?

Užsisakius prekes ir sėkmingai jas išsiuntę, mes visada atsiunčiame klientui siuntos kodą, pagal kurį jisai nurodytuose puslapiuose galės sekti siuntą,